Det blir ingen fyndig rubrik denna gången

Väduren (21/3-20/4)
Du har livlig fantasi och tror ofta du är förföljd av Säpo eller PRO. Du har lite inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har. Du saknar självförtroende och du är en allmän nolla.
 

Hmm? ska tolkas med en nypa salt kanske. och det fanns värre så jag ska inte klaga..

Idag var det engelska nationella. jag som trodde att vi skulle svara på några frågor om en text fick en smärre chock när det visade sig att det var en liten uppsats som skulle skrivas klockan 8 på morgonen.. yeye, nu är det över i alla fall! och bra gick det inte. eller det vet jag väl iofs inte, men jag höll mig inte riktigt till ämnet om man säger så..

Resten av dagen har jag varit jätteduktig. jag har inte varit på några lektioner utan istället i borås som tyvärr inte va så givande som jag hade trott. shoppingtorka är vad det kallas...
Och så har jag övningskört. jag är nästan klar nu!! jag behöver bara repetara lite. och lära mig reglerna, sen har jag körkort ;)

Texttorka idag känner jag.. det blir inte ens någon låt men det får ni leva med..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0