Facit

Jag måste nog förklara dikten för er som inte fick höra/se det live.. så här va det. i slutet där det står "anto, look at your tv-screen" så riktade alla uppmärksamheten mot datorn där pao hade kopplat in sitt usb-minne. tillsammans med spänningshöjande musik så fick vi först beskåda ett litet bildspel med kort på mig. mycket vackert. sedan kommer en 10 år gammal inspelad film på mig och pao när vi dansar till everybody med backstreet boys. det är fan youtube material, som paos bror uttryckte sig, och han hade så rätt så. vi kan tjäna multum på det här klippet, men det är inte något vi har planerat. filmen blev endast sedd av folket som råkade vara hos mig just den kvällen och ingen utomstående kommer någonsin få se den. end of story ;)
jag fick även sprit och en metallica t-shirt, vilket man kan koppla ihon med rimmen (och om man inte hade kommit på det tills nu så fick man lite hjälp...) väldigt kreativt vill jag iallafall påstå att det var! =)

Nu hade jag egentligen tänkt å skriva lite till här, men det orkar jag inte..kan bidra med en liten låt dock...
Det blir Gavin Degraws nya. gillar inte början av någon anledning.. å inte videon.. men annars är den bra =)


Kommentarer
Postat av: Tove

Hm, jag måste säga att jag är lite besviken över att jag inte kunde joina er på partyt. Att missa att se er två dansa till backstreet boys känns lite som årets nederlag ;)

2008-04-07 @ 20:50:45
URL: http://toveudd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0