I don't know what you do but you do it well

Jag har faktiskt TÄNKT att skriva ett väldans viktigt inlägg i flera dagar nu, och en dag gjorde jag till och med det men blogg.se ville inte riktigt samarbeta med mig... och just för tillfället så har jag nada att skriva om så det känns lite fjompigt att sitta här och bara trycka lite random på tangenterna för att ha något att göra. (och slippa alla läxor som vanligt..) men jag känner mig lite tvungen för det var ändå ganska längesen jag skrev nåt..

Om någon undrar så var jag och gjorde ett syntest i veckan!!! det gick åt helvette, jag har inga synfel för fem öre.. jag vill liksom inte riktigt behöva slösa ut pengar på ett par glasögon som jag egentligen inte behöver men satan i gatan vad det är snyggt och jag vill ha! nu låter jag som en liten bortskämd unge men det skiter jag i...

Och är det bara jag som tycker att den här låten är bra? den är grym, men fan vad störande att hon heter Duffy. DUFFY?! det är ju strykvarning på det direkt: jasså du gillar hilary duff du? typ som om man skulle ge henne ett eget litet smeknamn eller nåt.. hilary duff menar jag då och jag vill påpeka att henne gillar jag INTE. kan inte säga det tillräckligt många gånger känner jag...

Det blev några rader här ändå, så duktigt av mig! osammanhängande som fan men det är text i alla fall. hoppas att jag gjorde någons söndag..

Med detta tackar jag för mig och säger godnatt. 

Kommentarer
Postat av: PAO!

hmmm... vart har jag hört den låten innan?

2008-04-21 @ 22:45:45
URL: http://paulinahirvela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0