I'm leaving you for the last time baby

Jävlar i havet. den här bruden hade mer än en bra låt. jag får väl försöka förbise det faktum att hon har ett sånt namn som man skulle kunna välja som smeknamn på dagis om man hette något med d och f...
Warwick Avenue

Ikväll var det meningen att jag och sofia skulle sjunga! oh yes! mitt i stora cafét dessutom. fy fan. tur att vi inte gick med på det, tänk vad nervös jag hade vart nu. dessutom hade det låtit bajs. 
Vi fick spela in det en gång och bara pga det så blev vi vrölnervösa. fia sjöng fel text (men fint lät det iallafall) och man hade lika väl kunnat tro att jag hade svalt en lampa. mycket vackert. synd att ni missade det. 

Missa INTE grey's anatomy idag!! sheetans vad det verkade spännande på reklamen! :D



 

Kommentarer
Postat av: Soffan.

Vi hade lätt ägt alltihop anto;) haha Nooot!

2008-04-23 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0