Let's watch the flowers grow

Jag måste bara börja med att berätta att jag är på så väldans bra humör idag!! det är SOL ute!! jag hade nästan glömt av hur det kändes med lite solljus, så det kom precis lagom (eller några veckor försent?). sen så gick min körlektion helt okej också. det har bara varit en allmänt go dag helt enkelt! det faktum att louise hade lagt in mjölk i mitt dansskåp som hade fått stå där över lovet och som luktade grillad apa, och som hade fått en konsistens av både grädde och ost, är en mindre viktig händelse en tisdag som denna ;) att jag även fick böta 20kr till frida pga av olika orsaker gjorde inte heller nåt.. se vad lite sol kan göra =)

För den som inte visste det så har jag fyllt år också. tänker inte dra några detaljer. det enda som kommer visas är en liten text som Pao har skrivit. de kvinnan är grym på att rimma.. nu orkar jag dock inte skriva ner det, men frukta ej!! den kommer..
Allt som allt så är jag nöjd med min helg iallafall! =) that's it.

image51
En till bra nyhet. om det är någon som kommer ihåg så har jag i något tidigare inlägga klagat över att katten Gustaf inte längre finns att köpa som tidning. vad hände mig när jag var i affären igår?! JO! en hög med gustaf-tidningar står där så vackert och informerar om att det minsann är jubileum så nu är det dags att publicera igen. Undebart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0