You will not believe this, but it turnes out I'm totally smart

...not.. jag vet att jag har sagt det innan, men jag verkligen hatar matte. av hela mitt hjärta. när jag äntligen tror att jag har börjat fatta så räknar man 2 tal och så är man helt jävla lost igen.. gaah!!

Nog om det. imorses var det snö. jag trodde allvarligt att jag skulle börja gråta. ännu en pms-attack från moder natur som pao så fint uttryckte sig. jag kunde inte sagt det bättre själv, men som tur är så höll det inte i sig alltför länge utan det blev mycket vackert väder senare! skulle gissa på att hon fick choklad eller nåt...

Dagens i-landsproblem handlar dock inte om något så oviktigt som matte eller väder.. åhnej.. jag vet inte hur många gånger mina kära vänner har fått lyssna på mina klagomål som idag handlade om min shoppingabstinens. det var otroligt längesedan som jag ens tog fram mitt lilla visaelectron. min ekonomi klagar inte över detta, men min garderob blir dessvärre lidande. även de stackare som råkar vara hemma på morgonen när jag får mina anfall pga av klädbrist.. jag kommer knappt ihåg hur det ser ut på HM i göteborg, senaste cosmopolitan har varit ute i affären alldeles för länge utan att jag har köpt den och jag vill inte ens tänka efter hur längesedan det var jag fick mig en dos av mocchalatte..uscha!
Lyckligtvis så kan jag meddela att det inte är lika illa denna veckan som det var förra. stackars frida hade ingenting att säga till om när jag följde med henne hem och anföll hennes garderob. tyvärr så ville hon behålla de flesta av sina kläder (?) så jag fick bara med mig typ 2 koftor och en t-shirt.. kunde kanske fått med mig en tröja till men det kändes som lite för mycket begärt att be henne ta av sig det hon hade på sig så att jag kunde ta hennes vackra tunika...


Nu ska jag återgå till matten. har slösat onödigt mycket tid på att skriva detta känner jag, men det är faktiskt ganska avslappnande. vi kan säga att detta var en välförtjänad paus! =) eller nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0