Måndag..

Nu är vi hemma och må jag säga att vi har haft  det prima! dessutom så har skolan börjat igen och det känns väl inte riktigt lika bra (jag skriver utan å ä ö av nån anledning så jag måste gå tillbaka och rätta till orden hela tiden? sååå mycket satt vi inte vid datorn...)
Idag började skoldagen med dans. i ärlighetens namn så var jag inte riktigt på g för det, men det var helt okej.. känner att jag faktiskt måste börja träna lite nu.. min hemkomst firade jag och marcus nämligen med 3 chipspåsar, 40kr godis, mcdonalds (jag blir lite rädd för mig själv när jag påstår att jag älskar dom små kupongerna som kom på markbladets baksida..) och ett helt paket med ananas split. hejja oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0