I've got soul but I'm not a soldier

Jag har sett ungefär 10 personer som har använt "min" (jag var trots allt långt efter med detta...) rubrik, så jag tänkte att jag skulle haka på trenden...

Just som jag sitter här så ser jag att idolreklamen går på tv. äntligen!! (...)  är det bara jag som tycker att det har gått alldeles för många säsonger av det där nu..? kan de inte bara visa alla roliga auditions i början och sen lägga av? jösses... men, men. nu klagar jag, men när alla stackars tondöva små apor visar sig i teverutan så kommer jag faktiskt att skänka lite av min tid för att se på. de kommer göra min dag.. moaha!

Vi har gått i skolan i en vecka och jag är lite halvt i koma nu.. (yeii! bloggen blir ett klagoklotterplank igen!!). egentligen ska jag inte klaga så mycket efter denna veckan för vi har haft det ganska bra. bara dans och indval. men det stör mig lite att vi redan har fått läxa i danshistoria? vi ska göra varsin stångövning och jag fick grand battement. GRAND BATTEMENT?!?!!!!! för er som inte förstår vad det innebär så ska jag visa ett litet exempel..


Egentligen hade jag en liten rolig film på kinesiska men bloggen är arg på mig så det blev en bild istället.
 kan jag lyfta benet dit upp? nej...

Kommentarer
Postat av: nathi-pathi

kan någon normal människa lyfta benet dit upp? :P

2008-09-09 @ 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0