Känn ingen sorg för mig göteborg

Jag vill börja med att säga grattis till min mormor på hennes 71-årsdag! =) sen vill jag fortsätta med att jag och pao var i göteborg idag och hade det ypperligt trevligt! om någon kanske rynkar lite på ögonbrynen nu och känner att "hur får tösabiten ihop denna meningen?" så kan jag försvara mig med att säga att jag vet inte exakt hur man använder ordet ypperligt. men om jag hade fått välja så hade jag använt det i sådana här sammanhang =)

Det blev ingen shopping för någon utav oss, men det gjorde inte så mycket för vi hade snorkul ändå. inga speciella detaljer som jag vill dela med mig av? nej.. det orkar jag inte... förutom att jag vill ge dagens ris till en viss brud på lydias diner. fy på dig!


Det var ganska längesedan som jag bjöd på
ett kort och det har nog aldrit varit på mig själv? men idag är jag
ego samtidigt som jag skryter med Pao's fotoskills. dessutom är jag
lite vinögd men det kanske jag inte skulle sagt för då kanske
ingen hade märkt det?

Kommentarer
Postat av: Lisen

Snygg bild anthoe ;)

2008-08-06 @ 20:18:26
Postat av: Soffan

Fräsching i brills! gurr;)

2008-08-06 @ 21:39:17
Postat av: Anna

såg inte att det va du först .. snyggt ! :D

2008-08-07 @ 14:37:58
URL: http://annakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0