Rethymnon 16/8

Nu ar vi framme pa kreta!! och shit vilken tont som sitter inne pa internet tanker sakert folk nu. men vi har faktiskt precis varit pa stranden och precis jamte varat hotell sa har vi gratis internet! sa jag tankte skriva lite har for det kan ju faktiskt vara lite kul for mig att lasa senare i mitt liv.. eller nat..

flygresan var snorseg och vi hamnade inte ens jamte varandra. eller jo det gjorde vi men vi hade gangen emellan oss...
nar vi val var framme sa skulle vi aka buss ocksa vilket tog typ 2 timmar (?!)
hotellet ar helt okej, valdigt nara stranden och det var ju faktiskt det viktigaste. tar typ 2 minuter att ga. sa det var det forsta vi gjorde nar vi kom fram! forutom att ga pa toa. okej det ar forsta gangen jag ar har men hur konstigt ar det inte att slanga toapappret i papperskorgen istallet for toan? snusk pa det!

idag gick vi upp alldeles for sent! men det var tillatet for vi hade varit uppe sen klockan 3 dagen fore och vi gick inte och la oss i tid heller for vi yrade omkring efter varat hotell i typ 40 minuter. och sa bar vi 9liter vatten samtidigt.. josses..
 sedan blev det playan! fraga mig inte hur vi hamnade i denna situationen men vi lyckas alltid gora det pa nat konstigt vis.. okej inte i just denna sisten men ja, konstiga...
orkar inte forklara men det slutade iaf med att vi fick aka parasailing och fa gratis solstolar for 70 euro. (orginalpris 90euro och 9euro). det var huuuur kul som helst!!! :D jag och frida var forst ut och sedan var det typ 4 par till varav tva svenska brudar som va riktigt schyssta! synd att dom skulle aka hem idag bara... iaf sa var det asgott att aka bat och nar alla var klara sa korde han till hamnen som inte alls ligger dar vi hade lamnat vara handdukar.. fan om vi maste ga tankte vi.. men sa fick vi mat! forst en ouzo och sedan bjods det pa feta, olivet, tomat, gurka, rakor och lite annat gottit =) vi var nojda..!

sa nu sitter vi har och jag ska inte skriva med for da orkar man inte lasa... men alla dar hemma far ha det sa bra! och jag skriver sakert mer.. detta ar en perfekt liten paus fran solen maste jag saga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0