Cause you gon' dance in your undies all over the house

Det slog mig! att jag har aldrig gjort någon sån här "tidsfördrivsgrej". inte för att jag på något sätt har tråkigt, men jag har precis duschat å väntar på att mitt hår ska torka så varför inte..?

JAG...
- är brun: det vill jag inte påstå! men en vecka i grekland ska nog göra susen..;D
- saknar någon just nu: kroatien. ingen person iofs men vem bryr sig..
- svär ofta: inte så väldans faktiskt. eller?
- sjunger i duschen: inte sen jag fick reda på att det hörs ut
- är en morgonperson: haha.....
- ser ditt hår ut som du vill: gud nej
- skrattar åt mina egna skämt: nån måste ju göra det =)
- äter snabbmat varje vecka: jag vill väldigt gärna svara nej på denna frågan...
- vill ha barn: kanske
- skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis: vet inte

HAR DU...
- glasögon/linser: jag är en tönt och har låtsasglasögon
- piercing: i öronsnibbarna om det räknas?
- tuatuering: nej men ge mig ge mig ge mig! ett ankare på foten! :D
- färgat håret: faktiskt inte. blir sugen lite då och då men vågar inte
- hållt ett nyårslöfte: pass (...)
- tappat bort mig i min hemstad: lokalsinnet är väl inte riktigt som det ska om jag säger så...
- sett en fallande stjärna och önskat: yes box! eller jag tror att det var en fallande stjärna iallafall

HUR...
svarar du i telefonen:
"a hallå". väldigt ohyfsat, jag vet. och alla blir lika irriterade när dom måste fråga vem det är.
- fördriver du tiden: den verkar försvinna utan att jag tänker på det
- mycket pengar har du just nu: nada! men jag har shoppat så jag är fattig och lycklig =)

SENASTE...
- låt du lyssnade på: coldplay - the scientist
- senaste du åt: ett äpple. nyttigt och bra! tummen upp för det
- filmen du såg: jag halvkollade lite på "på smällen" men den var verkligen ingen höjdare..
- du åkte buss med: Pao =)
- TV-spel du spelade: Super Mario kan jag tänka mig.. eller Donkey Kong. eller räknas singstar? =)

Så! nu är mitt hår ganska torrt iallafall =)



Kommentarer
Postat av: Stevie Wonder

du fattar säkert att jag inte är Stevie;) men sitter o har tråkigt så tänkte kommentera lite;P.. gillar inte vissa svar!;) du fattar nog, ha de bra på Way!!

2008-08-08 @ 03:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0