4 augusti

Som sagt så ska jag ju vara volontär på way out west. tyvärr så måste jag medge att jag håller på att ångra mig lite som resultat av det vackra vädret (läs:spöregn). jag ska dessutom stå vid något staket mitt ute i skogen OCH jag lyckades få just dom tiderna som krockar med dom banden som jag vill se. men jag måste väl få tur i något annat då iallafall. jag får ju faktiskt en väldigt elegant tröja så jag ska inte klaga...

Breaking News!
Jag sitter just nu på cdon.com och letar efter pocketböcker som ska få bli mina bästa vänner i flygplanet och på stranden. jag kan förstå att detta kan låta chockerande, men ja, jag gillar att läsa böcker ibland. oftast med helt oviktigt innehåll men det är inte det som är huvudsaken. nu kan man dessutom köpa 3 för 100 OCH jag har gratis frakt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0