Dan före dopparedan

Egentligen har jag inte ett skit att skriva. eller jo, egentligen har jag faktiskt det. hade kunnat skriva ner massor om allt och inget men jag känner inte riktigt för det.. jag känner mig lite arg, glad, ledsen nöjd, nyttig, flötig och lite annat smått och gott. allt på samma gång och det är ingen höjdare kan jag tala om.

Men eftersom att jag inte har någon lust att dela med mig till hela världen så nöjer jag mig med att säga att jag plus 5 av mina kära vänner har grymt snygga naglar nu. igår hade vi nämligen en heldag hos sofia som pillade med våra naglar i 6 (!) timmar! dessutom blev det lite vaxning av ben, noppning av ögonbryn, fotbad, målade tånaglar, ansiktsmask, världens goaste tacos, massa prat och julklappsleken! =)

Nu ska jag stressa med det sista som ska göras innan jul, precis som alla andra i detta landet.. God Jul så länge och ett stort grattis till Anna som fyller stora 19 idag!



Kommentarer
Postat av: Annaa.

naaw, tack så mycket antonella :)

2008-12-26 @ 22:40:04
URL: http://annakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0