Now my feet won't touch the ground

Det har hänt. det som vi pratade och fantiserade om har faktiskt hänt. utan att vi knappt har märkt det. helt utan förvarning. numera finns det en BRO över viskan mellan mig och Pao. EN BRO!!!

när vi var yngre snackade vi alltid om hur praktiskt det hade varit om det hade funnits en bro så att man kunde spara en massa tid och ork. frågan är nu bara om den verkligen hjälper någon. (det gör den säkert för den går direkt till fotbollsplanen, men jag menar i själviskt syfte). om jag nu skulle ta bron över så skulle jag som sagt hamna vid fotbollsplanen, och för att ta mig därifrån till vägen så måste jag kriga mig upp för en sjuhelvetes backe och då har jag tillochmed en bit kvar. är det inte då kanske smidigare att ta en liten liten omväg, som nog faktiskt är snabbare eftersom att jag då kan cykla hela vägen. tar jag bron så behöver jag med all sannolikhet leda cykeln uppför backen.. och vad leder det till? jo... SVETT! i mängder.. jag älskar att ha körkort.


och just det.... JAG SKA PÅ AC/DC!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: PAO!

jag älskar att de hörde våran längtan efter en BRO!!!, dock tog de lite väl lång tid. men va fan, tanken som räknas? :)) loove it!

2008-12-19 @ 19:45:01
URL: http://studiocolor.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0