Oh darling darling darling stay with me

Dags för uppdatering! sofia fick mig att skolka från spanskan idag (vem annars?). men med en muta om gratis varm choklad och en massa massa skvaller så kunde inte lilla svaga anto (som aldrig pratar om sig själv i tredje pers, va fan hände?) inte säga emot. jag lovade mig själv att istället göra spanskan när jag kom hem men jag behöver väl inte ens besvära mig över att skriva hur det gick med den saken..

Idag är det första december för den som har missat, men var är mina julkänslor?! de har sprungit och gömt sig bakom en stol! eller på gymet för där vet de att jag aldrig kommer att hitta dem..? i alla fall så är mitt största problem som vanligt julklappar. om jag någon gång hade kunnat fixa dem i tid så kanske jag hade kunnat njuta av julen på riktigt istället för att ha ångest över att jag inte hinner med allt? jag uppskattar förslag..

Imorgon blir det ett besök på balettakademien och därefter perukmakeriet. I'm going blonde.



Jag var ute å sprang med min fyrbenta vän =)
Bild tagen av Pao

Kommentarer
Postat av: Den perfekta julklappen!

Vilka ska du köpa julklappar till tro?

2008-12-01 @ 21:52:44
Postat av: Den perfekta julklappen

Vilka ska du köpa julklappar till tro?

2008-12-01 @ 21:55:53
Postat av: Annaa.

Jag har inte heller inhandlat julklappar, paaanik. Fin bild !

2008-12-03 @ 19:55:10
URL: http://annakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0