Plats för rubrik

Sedan sist så har jag slösat alldeles för mycket pengar ändå har jag inte ens inhandlat alla julklappar! jag får panik på det och sen så blir jag lite lite arg också för julklappar är egentligen så jäkla onödigt. måste man köpa massa saker att ge varandra just på julen när man vet att alla andra i hela världen också får presenter i massor? är det inte egentligen roligare att få något helt apropå ingenting, när man minst anar det?
Själv tycker jag väl att det är ganska kul att köpa julklappar till andra. vet inte alls varför men jag älskar att ge bort saker som folk blir glada av. nu låter jag jättefjäskig men det är faktiskt sant. problemet är bara det att jag börjar tävla med mig själv och måste ge bort så bra grejer som möjligt jämt och hej och hå och till slut är plånboken helt nykter. dessutom är jag skitlöjlig när det kommer till mina föräldrars presenter. innan köpte jag alltid seperat (separat?) och då var det jättenoga för mig att köpa för lika mycket till båda, vilket inte alls är särskilt smart eftersom att de inte alls vill ha samma saker..

Detta har tagit ungefär en trekvart att skriva eftersom att jag sitter och letar julklappar samtidigt..dags att ge sig snart kanske?

Kommentarer
Postat av: Annaa.

Heeej ! :D . Jaa absolut ! Säg bara tid och plats så kommer jag ;P . hehe.

2008-12-12 @ 17:57:51
URL: http://annakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0