I lost my phone in paradise

Först: tack pao för det fina halsbandet!! me gusta ;)

Kom precis från en liten övningskörningstur med min mor. gick helt okej faktiskt med tanke på att det var väldigt längesen jag körde, hehe..;) (lite dyrt bara med tanke på att vi gjorde ett litet stopp på visko som resulterade i 2 par skor..) ska dock förvarna folket innan jag är ute på vift på vägarna nästa gång, så att ni kan förbereda er för en lugn kväll hemma med en film och kanske lite popcorn, utan att behöva gå ute med hjälm och oroa er för en antigen blå eller champagnefärgad bil, som kan komma från ingenstans...

Okej på riktigt. jag tror min magsäck är uttöjd. den är säkert 3 gånger så stor nu efter spanien. vilket inte bådar gott eftersom att project beach 2008 är i farten igen. vi bestämde oss för att det inte skulle gälla i spanien, men nu kör vi på stenhårt igen! i vilket fall som så är det asjobbit för jag är sjuuukt sugen på nåt gött hela tiden. just nu kan jag meddela att det hade inte suttit fel med malacos sura godisar. men får fortsätta knarka clementiner istället. dom som säljs i cafét är galet goa kan jag tala om..

Om det är någon liten stackare som sitter och sliter sig i håret av nyfikenhet av att få reda på vad project beach 2008 egentligen innebär, så tänkte jag vara så vänlig att publicera våra gyllene regler. jag vill påpeka att texten inte blir snygg för jag vet inte hur man ändrar den och att det har tillkommit och tagits bort några små detaljer efter hand, men detta är den oficiella listan. observera även att detta inte gäller någon fjompig bantning, utan är högst hälsosamt. vi får alltså äta hur mycket skit vi vill på helgerna och på vardagarna får vi flöta hur mycket vi vill i mat, men inte sötsaker. dock naturgodis. och 70% choklad. och glass.




Project Beach 2008

De 10 budorden

1.      Inget sött, förutom på helgerna. Naturgodis och glass är okej. Och någon bit 70% choklad.

2.    Att vara ute 40 min/vecka. Minst.

3.    Hanatorpsvandring minst 1 gång i månaden.

4.   När corpus-kort har införskaffats, så ska man vara aktiv minst 3ggr i veckan.

5.   Håll en träningsdagbok. Där skriver man upp hur mycket man har tränat varje dag. Ska även anteckna om man inte har tränat.

6.   Varm Choklad och Moccha Latte får endast drickas 2ggr i veckan!

7.    Minst en riktigt måltid per dag!

8.   100 sit-ups och 20 armhävningar per dag. Varje dag.

9.   detta gäller under perioden 19/11-2007 - 19/5-2008. Undantag är storhelger och födelsedagar.

10. Om någon utav dessa gyllene regler bryts, är brottslingen skyldig den ärlige mästaren 20:-



 




Bara för att jag blir glad av denna låten =)
- The kooks - She moves in her own way




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0