Let the rain fall I don't care

FUCKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! denna veckan har gått åt helvete. observera att det bara är tidsag.
Mitt största problem just nu är att msn inte funkar. I-landsproblem så det skriker om det, och anledningen till att jag behöver logga in är ett ännu värre problem vill jag lova.. jag börjar från början:

Igår skulle jag ääääntligen köpa min jacka från HM och vad händer?! JO!! den är slut!!!!!!! precis i den storleken jag ska ha också, alla andra finns såklart. dagens visa: helvettes jävla röv!!! (sofistikerat, jag vet) mammas reaktion: va? så efter att ha tyckt fruktansvärt synd om mig själv så tänker jag att, jaja, jag kan ju faktiskt köpa en annan storlek. och nu kommer problemet. det skulle jag göra idag, men som jag redan har påpekat så funkar inte msnhelvetet så jag kan inte få tag på koden som jag behöver. vilket troligtvis kommer resultera i att jackan kommer vara ännu mera slut när jag förhoppningsvis får tag på koden..

Nu borde jag återigen engentligen plugga. det är matte som gäller, och ja, det är samma prov som förra gången...

Igår var det egentigen dags för februaris hanatorpsvandring, så vi skolkade spanskan för att utföra detta. men eftersom att geniet (nej, inte jag..) inte tog med sig kläderna till skolan så blev situationen aningen komplicerad. meningen var att vi skulle åka hem till frida och hämta kläder för att sedan åka in till kinna igen, men såklart så missar vi bussen. eller vi missade den egentligen inte utan chauffören körde iväg från oss för vi var precis bakom bussen när han drog. som att han inte såg att vi sprang som hästar på speed från skolan den jäveln...

Väl inne i kinna får vi en snilleblixt! vi går och fikar istället! eller nej, vi äter!! men på grund av att vi båda lider av syndromet beslutsångest så tog det en liten stund innan vi kunde bestämma oss för vart. rundan blev: skrädderiet-punkten-scorpionen-hemköp(där vi åt gratis frukt så det var inte helt onödigt)-thairestaurangen och till sist återvände vi till skrädderiet, eftersom att vi båda var sugna på en kyckling-feta-sallad. vad händer? kycklingen är slut... så det blir en komponera-själv-baguette istället. helt okej det också, plus att vi fick lite pasta till =)

När lunchen va slut så kände vi att fikasuget började komma. ännu en snilleblixt. vi drar till punkten och fikar. men av någon anledning så hade de ingenting där heller, så vi fick gå till finbageriet och köpa kakor, för att sedan gå tillbaka och beställa varm choklad. som inte finns. så det fick bli en mocchalatte till priset av choklad = billigare. så även om vi inte hade flyt så hade vi det ändå..

För dem som inte redan har räknat ut detta så hade vi lyckats bryta två av våra gyllende regler från project beach 2008 inom loppet av bara några timmar. (och för dem som inte kan dessa livsviktiga regler utantill så kan jag meddela att det gällde följande: ingen hanatorpsvandring under februari +onyttigheter på en vardag). inte nog med det. vi hade turen att stöta på våran vän sofia inne på punkten som så snällt påpekade för oss att konsekvensen med vårat fika skulle vara cirka 3 timmars powerwalk. tack för informationen. måste säga att jag var ganska oberörd, men sen så kom jag på att jag under helgen tryckt i mig ungefär 80 promille annat onyttigt. yepp, jag kommer behöva gå till danmark och tillbaka...

Jag vill avlsluta med att nämna en sista PITA grej som hände igår. jag skrev ett sjuhelsikes långt inlägg (som detta ungefär, men med aningen mer ovårdat språk eftersom att agrissionen var färsk just då) då det klockrena scenariot inträffar. alltihop försvinner.

Jag ångrar mig, jag nämner en sista PITA grej som händer idag. marcus och company spelar i gbg å jag vill se!  kan jag det? nej... men om någon mot förmodan skulle vara på g för att åka in till den stora staden och kidnappa mig på vägen så hör av er för all del!

*PITA = Pain In The Ass

*Update kl: 20.10: min jacka är beställd och jag har spillt te över hela mig. jag har brännskador på magen. punkt.


image46



Kommentarer
Postat av: PAO!

En annan PITA: Du kanske inte kan vara med och högtidlighålla mig i helgen pga dessa spanjorer och era väldigt IQ-befriade planer på vad ni ska göra på väldigt opassande tider.
Men jag hoppas att du kan anlända och göra mig ännu mer belåten med dygnets ljusa del.

Be seeing you!

2008-02-26 @ 19:29:01
Postat av: Anonym

kommer nog få schemat imon, så jag hoppas det löser sig. annars har du helt och hållet rätt min kära vän, det är den största PITAN av alla. ska dock lösa det på ett eller annat sätt. funderar på att dumpa henne på donken en stund eller nåt...;D

2008-02-26 @ 19:55:50
Postat av: Lisen

FUCKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
Är inte det lite väl många !? Nästan lite fjortisvarning över det hela :P

2008-03-03 @ 22:02:41
URL: http://lisensolberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0