Sweet little baby

Okej jag går bara pang på. vad fan har hänt med de gamla goda varorna från när jag va liten?! shio till exempel? vart försvann det? en utav de goaste dryckerna bara försvann en dag. det är dock inget jag har hakat upp mig på på senare dagar eftersom att LOKA finns <3
och om jag inte har helt fel så finns inte katten gustaf i serietidningsformat längre? om det är någon som har sett det så säg till...
Ett tag så hade till och med världens (nästan) goaste glass försvunnit! glassen jag pratar om är självklart solero exotic, men där har GB rättat till sitt lilla (enorma) misstag och glassen är tillbaka =) en glass som däremot inte är tillbaka är den där som såg ut som tacos typ, kommer inte ihåg vad den heter men det var nån isbjörn på har jag för mig..

Men så idag har jag vart och dansat, och medans jag va å dansa så var mina föräldrar och handlade. gissa vilken chock jag får när jag sätter mig i bilen och min far har köpt hubba bubba till mig! HUBBA BUBBA!! long time no see ;) jo jag vet att det har funnits hela tiden men nu pratar jag om dem som fanns innan. först var de überbra, efter ett tuggummi fick man typ träningsverk i käkarna. sen så hände nåt konstigt i fabriken och tuggummina krympte till hälften?! efter det så har jag inte köpt hubba bubba mer, då kan man ju lika gärna köpa de där jenkatuggummina som smakar linement... men nu är de tillbaka och ännu bättre än tidigare!!!!!! mmmmmums!!!!

Lika viktig info som vanligt här... ;)

image28
Fjompvarning på mig, men det här jävla tuggummit gjorde min dag...




Kommentarer
Postat av: Tove

Jamenhallå! Vad fan tog Shio vägen!? Jag älskade Shio!

2008-02-07 @ 23:25:20
URL: http://toveudd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0