They tried to make me go to rehab but I said no no no

Dags för plugg igen och vad gör man då? svar: allt annat. av vad jag har förstått så är inte jag den enda som hittar på miljontals ursäkter istället för att plugga. om det hade varit ett stort prov så hade jag troligtvis varit igång med en storstädning av mitt rum nu. av någon anledning så har det blivit något av en tvångstanke att jag måste ha det kliniskt rent och snyggt när jag har mycket att plugga. och då menar jag verkligen storstädning. jag plockar undan allt, dammar, dammsuger,gör iordning i bokhyllan, tvättar spegeln... ganska praktiskt iofs, för då blir städningen gjord också.
Nu är det dock bara ett ynka spanskaprov men det finns massa annat (viktigare) att göra. nu har jag redan utrett en del. jag har t.ex: ätit, sovit, läst nya SOLO, kollat på ett avsnitt av vänner, gilmore girls och oc, målat naglarna, skrivit ett mejl till sofia och ringt linnea. plus att jag skriver ett inlägg. allt för att inte plugga liksom, men nu måste jag nästan börja känner jag.. dels för att jag inte kan komma på något mer att göra men också för att jag bara har idag på mig att plugga in alla former av alla verb.. YES!! nu ringde frida.. =) detta provet kommer gå som en dans. det känner jag på mig.


Den här är tagen från en annan blogg. jag vet inte varför, men jag känner ett behov av att skriva det utifall att polisen skulle få tag på mig för att den som publicerade det först skulle stämma mig på flera tusen. den är rolig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0