Truly Madly Deeply

Om en vecka kommer spanjorerna hit. EN VECKA?!! kul för dem men allvarligt talat, jag orkar inte. inte än i alla fall, vi åkte ju precis därifrån och så ska vi leva med dem konstant i en vecka igen? nej tack... nu låter det som om de är värsta monstren som är helt omöjliga att ens vistas i samma rum som, men så är det absolut inte. tvärtom, de är väldigt trevliga. men det hade ju inte skadat om de hade kommit typ i maj eller nåt istället?

I alla fall så var det girlparty igår. en mycket trevlig kväll om jag får säga det själv! det är lite synd att vi inte träffas oftare, men desto roligare blir det när vi ses! denna gången var det den första utav oss som fyllde 18, så grattis till susanna =) men herrejävlar vad konstigt det känns. vi drack liksom vin till maten, hur vuxna är inte vi?! ;)
senare blev det dock buzz och råttatoulle vilket är mindre moget, men vem bryr sig.. ;)

Innan idag så gick miami inc på tv:n och nu är jag så sjukt sugen på å göra en tatuering! väldans vad man kan vara lättpåverkad.. MEN observera att jag skrev sugen, jag ska alltså inte göra någon. än. 


     
Hmm, ser vi ett mönster? jag har inte tänkt på det innan men det verkar lite som om jag gillar tatueringar på ryggen? finns såklart massa andra snygga också, men nu blev det dessa. (det står "what goes around comes around" på den tatueringen som går runt armen)



  


Kommentarer
Postat av: PAO!

Jag har väl sagt att jag ska ha en tatuering i nacken va? har velat de i några månader nu iaf så... aja, de kommer att hända snart iaf ;D

2008-02-23 @ 17:04:43
Postat av: anto

what?! nej d har du inte sagt? vad ska du ha? =)

2008-02-24 @ 11:57:01
URL: http://aella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0