Where The Action Is

Borde göra nått vettigt nu istället för att blogga två gånger på samma dag (!) men jag måste bara dela med mig av mina goda nyheter! som iofs inte är nyheter längre eftersom att jag har vetat det ett tag och jag har redan börjat planera (och sörja eftersom att min vän pao inte kan följa med..) men jag ägnar ett inlägg åt det ändå!

Den 14 juni 2008 så inträffar en endagsfestvial i stockholm som heter Where the action is. gissa vilka som ska dit?!?!!
FOO FIGHTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh yes!!! såååå.... har ingen biljett än och med tanke på hur det gick med alicia keys så kanske jag inte ska säga för mycket..men detta är faktiskt en annan sak! my loverboys are coming to stockholm och det kan jag INTE missa!!

Andra artister som är klara:

*The Hives
*Mando Diao
*The Hellacopters
*Sahara Hotnights

Och det kommer fler ;)

Nu blir det en låt till, men en lite lugnare version eftersom att det är kväll nu =)
- Foo Fighters - My Hero


Kommentarer
Postat av: PAO!

men faaaaaaaan!, jag vill också diiit! :(
Föressten så var de tydligen bara att komma till teorin på torsdag, enligt damen i el telefonó. Så, let's go for it?!

2008-02-04 @ 22:11:23
Postat av: anto

jag vill också att du ska dit!!! =(
yees, we are going for it! pluggipluggi

2008-02-06 @ 16:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0