All them good times

Vi har gått i skolan i tre dagar (jag upprepar: TRE dagar) och jag är redan halvvägs till graven... var helt slut igår när jag kom hem från skolan och idag har jag träningsverk efter våran jazzlektion. i benen?

Innan jag glömmer av. försök slå mig i detta. jag ägde ;) 

Ett mirakel har inträffat idag!!!! jag kan återigen spela RÖJ!!! greta i skogen vad jag har saknat det spelet! det var verkligen huuur längesen som helst. detta är utan tvekan årets höjdpunkt hittils. förutom det faktum att jag precis blev utklassad så är det hur kul som helst och jag rekomenderar alla att prova, förutom om ni har lätt för att bli beroende eller har spelberoende i släkten.
Jag känner att detta inlägget blev lite osammanhängande?


image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0