Det har gått över tiden!

Gosh va d e jobbigt å packa! inte för att jag är klar eller nåt, för nu räcker det bannemej för idag, men det är så mycket onödigt som man ska ha med sig som jag inte ens har tänkt på..
jag har fortfarande inte hört något från dem som jag ska BO HOS I EN HEL MOTHERFUCKIN VECKA!!! det minsta man kan göra är väl ändå att säga hej eller nåt, så att jag inte får en elchock (utan el dock) när jag kommer fram.. så på grund av detta så har jag fått all min information från andra källor. det jag vet hittils är:

* vi ska spendera helgen med familjen (det första vi gör?)
* party första kvällen (så okej, inte bara hänga framför tv:n å kolla på såpor á la: Soy tu madre!!!!)
* vi ska ha med oss badkläder. -va i helvette?!?!!!! vaxa...
* vi ska vara med på en engelskaletion första dagen. yeye, jag slipper ju redovisa iaf..

Har fått reda på lite till, men orka dra allt.. egentligen vill jag lägga mig för imorron så ska jag vara i skolan klockan 7! PORQUE?!?!?!!!!!!

En liten nyhet. jag förklarar härmed krig mot Louise som har beslutat sig för att göra sin blogg till en slags terroristzoon endast för mig. låt mig ge er ett litet exempel på hur det kan låta i hennes blogg:

"Min powerpoint måste bli bättre än Antos powerpoint för 3 åringar som skall lära sig olika djur. Men det är väl så när man kommer upp i åldern som Anto aka Agda 90+++ har gjort, man krymper i sinnet.
As usual kom det fram en del blåsta kommentarer utav mig och Anto, som ex, "finns det fler hovar?. Det var sjukt kul iaf, tyckte jag. Sen var man nära på att drunkna i vatten då Anto bara slänger ut sitt vattenglas över hela bordet."

Okej, det mesta utav detta är ganska så interna skämt. dessa är dock ganska lindriga med tanke på att vi på senaste tiden har utvecklat en ganska grov humor. så för utomstående så kanske detta inte låter kul. jag tyckte det var lite roligt faktiskt. ända tills kvinnan gör en liten fin rebus. mycket underhållande din lilla skit. jag vet att du kommer sakna mig ;)
ps. jag fatta inte elden?

Och min lilla bajsfrida kräver att jag ska skriva om henne här. inte nog med det, hon gör en 5 punker lång lista med åsikter. jag hoppas att detta inlägget är lite mer tillfredsställande.
Frida:
en blond söt tjej i sina bästa år. ca 170 cm lång, blå ögon och fina tänder. hon tycker om att dansa, shoppa, sjunga singstar, hänga med sin coola vän anto, mm. du finner henne oftast uppe i B korridoren med hennes andra ep-vänner där de tillsammans sitter och ger folk cancer av strålningen från deras datorer som de konstant sitter och möglar vid. <3
mer info inom kort.



image19


Kommentarer
Postat av: fridus

HAHAHA!! xD omg de va fan de bästa på länge.. sitter å lipar av garv .. japp du har lyckats än en gång fisen.. tack för canser snacket, hoppas de kommer att uppskattas :)
puss i fisar

2008-01-24 @ 23:28:48
Postat av: PAO!

va fan!, inlägg från spanien, tack?! ;D

Go go go go!

2008-01-28 @ 15:58:30
Postat av: Lisen

Fucker! Vilket krig?!
Jävla nörd! I detta land motarbetar vi krig din fucker!!!! :P

2008-01-28 @ 22:16:01
URL: http://lisensolberg.blogg.se
Postat av: anto

okej, louise, jag ångrar mig. återkommer när min deodorant är slut.. ;)

2008-02-03 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0