Hanatorpsvandring

Jag får paniiiiik!! allt är bara stress á la stress, och jag fattar inte hur i hela friden jag ska hinna med allt? smart att jag sitter här å klagar på hur mycket jag har att göra istället för att göra det.. men det är väl inte mer än mänskligt å ta en å annan paus..?

Igår var det dags för månadens hanatorpsvandring. det är en utav mina och fridas 10 budord inför "project beach 2008". (förklaring sparas till senare..) det gick wunderbart! lite regn har ju aldrig skadat någon? så efter 2 timmars promenerande (som jag kunde ha gjort något vettigare på?) var jag ganska trött i benen. 
Sen när jag kommer hem så är jag fullständigt redo för att börja plugga. och vad händer?! JO!! mina böcker är hos mormor.. detta kan bli en väldigt lång historia men den orkar jag inte dra. poängen är i alla fall att jag knappt hann plugga till mitt efterlängtade matteprov som är imorron (?!) så jag hade tänkt att plugga järnet idag, problemet är bara det att det känns ganska hopplöst eftersom att jag verkligen fattar nada. faktum är att jag faktiskt har gått in för det och försökt. jag har till och med gått på matteverkstan, (nej pao, jag är inte ironisk...) men har det hjälpt? NEJ?!
Denna dagen sög för övrigt, och det blev inte bättre av att jag glömde min miniräknare å va tvungen att åka tillbaka till skolan....

Såååå, nu SKA jag börja plugga. och bara därför så blir det en liten sång idag. 
Jag vet inte varför men jag lyssnar alltid på reggae när jag pluggar: Bob Marley - Is This Love

Over and out motherfuckers. Wish me luck...

Kommentarer
Postat av: PAO!

Va fasiken!, du skulle ringa mig! :P
haha, meeeen wtf?! matteverkstan, du va den sista jag trodde skulle sätta foten där inne, men va fan. Eftersom de inte funka så är de ju bullshit, fattar inte du, fattar ingen.
JAG HÅLLER TUMMARNA!

Edit: Jag ska välja Matematik C till trean... :o Wish me luck lixsom. (yeeeepp, jag skrev inte matte utan de mer sofistikerade ordet)

2008-01-16 @ 19:36:39
Postat av: anto

jag kan inte ringa för då kommer vi inte lägga på på minst en timma och då får jag IG i matte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (estetare får inte använda det sofistikerade ordet, det är endast, ENDAST(!) till för er ekonomiare)jag ringer när jag har gjort provet och jag kan klaga över hur dålit d gick...
Love you my pocket-money friend

Edit: (...)

2008-01-16 @ 19:56:03
URL: http://aella.blogg.se
Postat av: PAO!

Men crap! :( No, du kommer inte få IG! täänkk smart, i know you can do it!!!
Belive in yourself, like I do. :))

ja!, ring imon! :P looove you!

2008-01-16 @ 20:41:08
Postat av: Anna

Plugga, finns inget värre:P Haha. Jag hade också prov idag, samhäll ekonomi. Kan ju bara säga en sak hur det gick, och det gick USELT ;) För typ alla i klassen också:P haha. Du kommer säkert klara provet ;D ! .. Good luck my friend!

Over and out.

Pusss!

2008-01-17 @ 20:52:19
URL: http://annakjell.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0