Happy new year suckers

Jösses!!! jag har fått skriva om typ 3 gånger eller nått nu, va fan är problemet?!! jaja, here goes nothing..
nu är det 2008. (för er som inte visste..) nyårsafton va skoj skoj, liiiite krångel bara men det var la ganska väntat... måste säga att jag tycker att vi hade ett ganska bra system när vi skulle planera kvällen! jag och jonathan sitter hemma hos mig och ringer upp frida från min telefon och daniela från hans, och så sätter vi på högtalarna på båda (bägge?) telefonerna. tadaa! fyra pers i ett samtal. samtidigt! smartare får man leta efter.. ;)

Idag har det fikats med jonathan, sen mcdonalds med ett utökat sällskap. det slog mig precis att jag har varit där tre gånger inom loppet av en vecka. har iofs bara ätit glass men ändå. (som om d skulle vara bättre?) dags att ändra på mina matvanor kanske? efter det så skulle alla till solhörnan. jag skulle hälsa på min kära mormor och leka snällt barnbarn.
ta det inte fel, jag gillar min mormor =)
senare blev det en liten promenix till pao. eller i alla fall halva vägen, hon va snäll och kom med cykeln. så smarta äro vi båda två när vi har mörka kläder och ingen reflex respektive lyse på cykeln. vi fick minst två bilförare som svor åt oss tror jag allt.. i alla fall så var pakethållaren mycket bekvämare än förra året. vad detta fenomen beror på vet jag icke.
kvällen bjöd på skräckfilm. en väldigt bra sådan vill jag meddela. the messengers hette den. se den.
det var alldeles för länge sedan vi kollade på film, eller över huvud taget sågs. skärpning på oss!!
jag fick julklapp också =) jag älskar det! tack så mycket <3

Dagens inlägg avslutar jag med en gnutta AntoPaoHumor. jag blir inte på något sätt förolämpad om det finns någon som inte finner detta roligt. det har jag inte förväntat mig. jag bara lider med er som delar vår humor.


         

Kommentarer
Postat av: PAO!

OMG! haahhaha, du tog de bästa cyanide and happiness också :D loove it. Gillar att min julklapp funkade också :))

2008-01-03 @ 10:17:13
Postat av: Tove

Haha, jag älskar den där sista serien. Dålig humor har ni absolut inte!
Hoppas att det nya året är bra :)

2008-01-06 @ 22:22:31
URL: http://toveudd.blogg.se
Postat av: anto

visst är dom bra! :D åh nej! dålig humor har vi verkligen inte. den e bara en aning..hmm..speciell? bara prima här, hoppas allt e bra med dig =)

2008-01-07 @ 14:55:25
URL: http://aella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0