I can only blame myself, you can only blame me

Nej jag har inte plötsligt avlidit av någon mystisk sjukdom.. även om det var nära..
på lördag åker jag till spanien!! jag måste erkänna att jag är väl inte sådär jätteladdad, men så fort jag tänker på det så blir jag snornervös! jag vet inte vem jag ska bo hos, för den lilla damen har inte hört av sig. jag måste köpa något till familjen, där hade jag tänkt pepparkakor, (eventuella förslag uppskattas) och jag vet inte vad jag ska ha med mig.. detta kan man anse vara ett aningen fjompigt problem, men då jag faktiskt inte har den blekaste om hur vädret kommer att se ut så är det faktiskt ganska viktigt ändå.. (nu pratar jag kläder alltså...) jaja, det löser la sig.. jag bör däremot meddela att jag inte direkt skulle kunna ta någon medalj i packning. (om nu d hade varit en sport. d hade varit lite kul faktiskt, det är minst sagt en konst.) sist jag flög va när jag å linnea va på språkresa. problemet var inte när vi skulle åka dit, för då fick jag proffesionell hjälp. min mamma är mycket duktig på att packa smart. jag vet inte riktigt varför jag fick alla opraktiska gener.. i alla fall, så uppenbarade sig ett problem när vi skulle hem! grejen är den att jag gillar att shoppa. men lilla smarta anto tänkte inte på att med tanke på att bagaget var fullproppat på vägen dit så fanns det inte överdrivet mycket plats kvar för nya inhandlade objekt. ändå så fick jag faktiskt i det mesta i min väska. med lite våld iofs.. plus att jag inte riktigt kunde stänga väskan ordentligt men det har väl ingen dött av.. jag däremot höll på att dö av blicken som linnea gav mig när hon såg vad jag hade åstadkommit. den där: hur-i-helvete-tänkte-du-nu-blicken blandat med herrejösses-jag-kommer-låtsas-att-jag-inte-känner-dig-om-du-kommer-till-flygplatsen-med-detta-blicken. ingen höjdare vill jag lova. det hela slutade med att hon tog ut allt och packade om det... det var aningen pinsamt men jag var ganska tacksam eftersom att jag själv faktiskt hade insett att min packning kanske inte var världsklass.. det värsta var ändå att jag fick sjuhelsikes mycket grejer som inte fick plats ändå.

Så... bildkvaliten är inte så bra, men man ser ändå.. de väskorna som är staplade på rad, plus den lilla väskan (med en väska i) är enbart mina. så på flygplatsen när alla skulle utforska affärerna så fick jag snällt sitta och passa min arme med packning eftersom att jag var ganska okapabel att röra på mig. det var nämligen bara den rosa väskan som inte var handbaggage. jag är ändå ganska nöjd över att jag fick med mig allt hem och dessutom inte behövde betala övervikt. jag vill även passa på att tacka linnea för hennes insats och för att hon var så generös och lät mig ha lite av min packning i hennes väska...




Jag rekomenderar att ni inte provar detta hemma.






Kommentarer
Postat av: Anna

Men, ska du åka till spanien, det har du glömt nämna till mig :O .. vem ska du dit med?

2008-01-21 @ 22:54:30
URL: http://annakjell.blogg,se
Postat av: PAO!

Köp knäckebröd vettja ;D eller gotti oboy påsarna ;D
Packa gärna inte med dig heela garderoben denna ggången!
Kommer sakna diiig! :))

2008-01-22 @ 09:52:24
Postat av: Anto

Anna: spanskagruppen, så d e inte så spännande som d låter.. ;)

Pao: oboy var en jäkligt bra idee!!! tål att tänkas på.. vi får väl se vad som händer... kommer sakna dig meeer! :(

2008-01-23 @ 22:00:52
URL: http://aella.blogg.se
Postat av: Fridus

hehe.. joo men då kommer vi va 2 om den packningsmetoden serru xD ja vet inte hur ja kommer få me mej allt dit, å absolut inte hur ja kommer att lyckas få me de hem me.. hehe.. japp vi e kanske lika som bär, om inte på utsidan så iaf på insida.. yeh power! men men party på lördag iaf.. åh vet du va! ja får min lön på 1,3 imon :O weeii! :) å nu ska ja hacka lite på din text..
1. skriv mer om MEJ1
2. inte så liten text
3. mer mellanrum (as jobbigt å läsa)
4. spelet som du länka till va as kul xD
5. bara så du vet så e du BÄST! =)

pussilipuss din bästaste bästa kompis!

2008-01-24 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0