I felt like I could just fly, but nothing happened every time I tried

Okej okej! nu kommer ett nytt inlägg. nu låter det som om jag har jättemånga läsare som kräver massa text av mig men så är det inte. jag syftar enbart på en kommentar från mitt föregående inlägg, och jag kanske överdrivet en aning men vem bryr sig...
Igår var jag på massage och det var ingen dålig start på dagen må jag säga! oljemassage för att vara mer exakt. det var snorgött men jävlar vad ont det gjorde när den lilla thailändskan började massakera min rygg med sina armbågar..hon såg inte så stark ut..men det var i alla fall värt pengarna för det var halva priset! och för er som nu tyckte att detta lät som en bra idee kan jag meddela att igår va sista dagen så ni får snällt betala fullpris, suckers...;)
Idag vart det götet med Jonathan. meningen med vår lilla tripp var att han bara skulle kolla piercingar och sånt. men det enda ledde till det andra och resten får ni själva räkna ut själva.. för er som inte kan så är det tyvärr inget som jag kan göra något åt..

Örongodis: The Shins - Australia

Kommentarer
Postat av: Elina

Förlåt, jag vill inte verka dryg men piercade han sig? :O :)

2008-01-08 @ 20:42:34
Postat av: anto

haha nejdå =) yes box d gjorde han ;)

2008-01-08 @ 20:52:02
URL: http://aella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0