I've got another confession to make, I'm your fool

Vi har fått en matta i kristallsalen och jag älskar den!!! :D okej, nu är detta yesterdays news, men jag skrev ju inget igår så jag tänkte nämna det idag istället för den som är intresserad. för den som inte är det kan jag meddela att du precis har slösat bort 5 sekunder av ditt liv på att läsa det. eller det kanske inte tar så långt tid men troligtvis så har du läst detta också, som är ganska meningslöst, så nu måste det ju allt som allt ha gått minst 5 sekunder i alla fall.. yeye, vill säga GRATTIS till min vännina Virre som fyller 18 idag!!!! vill önska henne en apbra dag =) och på tal om det så måste jag bara påpeka att turism måste ju vara det mest  värdelösa ämnet någonsin! det är fruktansvärt frustrerande att ha håltimma i tre timmar (!) bara för att vänta på EN lektion! okej om det hade varit för något vettigt men neeeej nej... jag tänker inte ens berätta vad vi gör på lektionerna. för jag vet inte riktig.
Och en annan sak! är det bara jag som tycker att vårat nya system i kulturideehistorian är.. vad ska jag säga? inte bra? att vi får extra sovmorron kanske jag inte ska klaga på, men lägg av, nu MÅSTE man lämna in uppgifter varje vecka. skjut mig i huvudet säger jag bara. jag har ens lämnat in arbetet som skulle vara packat å klart innan jul? jag visste att jag skulle ångra det, men lär jag mig nånsin? nej...

Denna gick på repeat på dagens mattelektion: Pete Doherty - Lost Art Of Murder
(Kan det vara så att han faktiskt är nykter och låg här?)



Kommentarer
Postat av: PAO!

HAHA!, jag älskar att ni läser kultur och idehistoria. Det gör ju inte ens jag på samhäll. ;D Looove it, men lite synd e de om er. :P
Fast slöseri på tid är de aldrig när orden kommer från all mighty anto.
PEACE OUT!

2008-01-10 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0