So give me your hand and let's jump out the window

Skola imorron och shit vad jag har längtat! (ironi) på riktigt nu då, jag orkar inte. plus att det är sista lovdagen och vad gör jag? jo! sitter och pluggar matte! MATTE!! det går käpprätt åt helvete om det är någon som vill veta. mina matteskills är inte inte direkt något att skryta med... i vilket fall som så har jag faktiskt inte suttit och pluggat hela dagen, för jag har dansat =) det va längesen nu (om man inte räknar med att jag dansade igår också..) vilket påminner mig om att vårterminen börjar med två timmars balett klockan 8.15. det är inte mänskligt! hoppas bara att jag inte är den enda som har samma vighet som en elefant nu efter lovet.

Jag vill även i detta inlägg passa på att gratulera min kära vän Paulina som har gått och skaffat sig ett jobb! därmed publicerar jag en bild som är gjord av just henne. visserligen så är det en bild på mig vilket man kan tycka är lite onödigt men det är inte det som är poängen! jag vill bara skryta lite med hennes konstnärlighet eftersom att jag  själv uppenbarligen föddes utan. 

See you later, calculator!

Kommentarer
Postat av: Tove

Men lilla Anto. Klart att du har skills i matte, vad är detta för mystiska klagomål?! ;)

2008-01-13 @ 12:29:04
URL: http://toveudd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0