When you feel so tired but you can't sleep

Hmm, vet inte riktigt vad orsaken är till att jag skriver två inlägg på samma dag men, men.. eller jo, (haha! jag råkade skriva ko.. okej där kom min och paos humor igen..+ att jag är trött, så ha överseende..) jag har tråkigt helt enkelt! och om man nu läste min parentes så skulle man kunna tycka att en bra idee skulle vara att gå och lägga sig, men det tycker inte jag.. 
I alla fall! jag har fått en man av pao ;D jag hade förväntat mig något i stil med:
1.Cristiano Ronaldo, 2. Adam Brody, eller 3. Jude Law. (dessa är endast exempel och utan någon som helst inbördes ordning)
men nej... istället fick jag den här hottien med motiveringen:

 
- wiie! anto, klart du ska ha en utländsk hunk, haha! Antonio Banderas, HEJA! ;D

Kommentarer
Postat av: PAO!

Läskigt... Ja tänkte faktiskt på Jude Law efter my buddy Antonio. Men han har snackat så mkt om dig på sista tiden så de fick bli Senior Banderas.

2008-01-03 @ 10:19:32
Postat av: Anto

haha! jaså? ja, jag kan la ge han en chans då..

2008-01-03 @ 23:15:38
Postat av: PAO!

Du e dåålig på att uppdatera! :P

2008-01-06 @ 18:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0