Baby we were born to run

Brucie the boss springsteen spelade i götet igår och efter vårat flyt när rolling stones spelade (skryt: 2 biljetter för 500 HEHE) så tänkte vi att varför inte testa på lyckan igen? denna gången gick det mindre bra. de enda biljetterna som fanns tillhörde en liten maffialiga som gick runt och sålde dem för 1000kr styck. minst. med tanke på att det är ungefär hela vårat studiebidrag så var vi inte så sugna. inte ens när konserten hade börjat sänkte de priserna. the pimp (bossen, som för övrigt såg ut som om han skulle öppna sin rock när som helst och flasha 100 biljetter) kunde som bäst pruta ner priset till 800 åt oss. nej tack. vi frågade även en utav de andra vad han hade köpt sin biljett för. med tanke på att vi visste att den dyraste hade kostat runt 700 så var det inte mer än rimligt att vi betalade halva det priset när han redan hade spelat tre låtar. i alla fall så fick vi svaret "det har inte du med att göra". precis som vi tänkte...

Men vi hade en bra kväll ändå! jag köpte en godisstång för 10kr. de kostade egentligen 20, så jag frågade om jag kunde få det "klart du får!" var svaret och det slutade med att jag fick en hel ändå.. mer sådana människor!!!
Sedan drog vi oss vidare till heaven 23, beställde varsin drink och tog det lugnt =) här hade vi också snälla människor! egentligen skulle man vara 23 men vi såg väl lugna ut så det gick utan problem. så dessa människorna har vi att tacka för en lyckad kväll och jag hoppas att los mafiosos inte fick sålt alla sina biljetter...=)

OCH! vi såg björn gustafsson. och en gammal gladiator. det var kul. 

 

Rolling Stones -07 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0