15 juli

Hur i hela friden kommer man på att ringa ben and jerrys huvudkontor i New York för att sedan beställa 10 stycken cookie dough och 20 stora new york fudge? jag vet inte men kul var det i alla fall. det var party hos i gustav i lördags kanske jag ska tillägga. mycket trevligt =)

Söndagen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig men inte alls tråkig för det. jag marcus och pappa invigde dagen med att äta pizza och som det snillet jag är så hade jag helt glömt av att jag skulle äta pizza med sofia och frida samma dag. jag hade självklart inte glömt att vi skulle träffas, åh nej. men när det kom till själva pizzadelen så var jag inte riktigt med på noterna. jag blev dock påmind ungefär samtidigt som jag var påväg för att hämta dagens första pizza. (hur många gånger har jag använt ordet "pizza" i detta stycket? alldeles för många om jag får säga det själv...)
I alla fall så kom min kära tjejkompisar och hämtade mig ca 10 minuter efter att jag hade ätit klart, och det bar av till nästa pizzeria. inte för att vi skulle äta direkt, men vi va tvugna att köpa dem direkt eftersom att sofia bor lite ute i skogen...

Vi hade det i alla fall grymt mysigt. kvällen började med att vi satt på studsmattan, åt godis, drack läsk med is från ismaskinen (!! ja, jag är kär i den) och snackade hejdundrandes massa skit. sedan blev det pizza (7) och en film som jag inte kommer ihåg namnet på, och efter det så flyttade vi ner och la oss i sängen som var ca 2 (och en halv?) meter, och justerbar med hjälp av en liten kontroll. till det blev det en till film vid namn sex and the city. jag vet att det har varit världens hysteri om den, men den VAR faktiskt riktigt, riktigt bra =) samtidigt så fick jag en liten manikyr av sofia. mina naglar har aldrig varit finare, haha.
En väldigt lyckad tjejkväll med andra ord =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0