I say... Take me out!

Kära barn. det förra inlägget blev inte riktigt som planerat. för det första så hade jag inte den rubriken (konstigt?). jag som tycker att jag brukar ha så fyndiga rubriker men nähä! nu försvann den så jag får väl använda den nån annan gång.. och sen så hade jag en mysig liten bild också men den sprang iväg...

Ikväll vankas det utgång! ska bli väldans trevligt det där =) that's pretty much it...

Och om det är någon som ska på way out west så får ni passa er! jag kommer nämligen agera säkerhetsvakt (ja, jag vet det är lite komiskt...) och gud nåde den som inte sköter sig!! när franz ferdinand, nerd och mando diao spelar får man däremot vandalisera hur mycket man vill eftersom att jag inte kommer att vara i tjänst just då...


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, jag kanskekanske ska dit. Då kanske vi möts i röjet någonstans :D

2008-07-28 @ 14:10:33
URL: http://toveudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0