If you're leaving will you take me with you?

Tro det eller ej men igår var jag på cirkus! (?) det började med att jag och marcus åkte ner till varberg. jag tvingade honom att åka till getterön och på vägen så såg vi ett cirkustält. hej, det var längesen!
Så efter att vi hade hängt lite med alla barn och pensionärer så drar vi oss till campino och äter pizza. (just det ja, för den som undrar så gick project beach 2008 åt helvete och vi gav upp två veckor innan det planerade datumet. vi såg heller inte ut som jessica alba på stranden. jag vet inte vad som gick fel?) 

Såå, vi drar på cirkus och det var vi och folk under 140cm. och deras föräldrar. allt börjar med någon övervig brud som hänger i något tyg och hon var väldigt duktig. MEN! så kommer djuren? jag trodde på riktigt att jag skulle börja gråta. det var riktigt synd om dem. eller vad vet jag, de kanske behandlas jättebra (...) men det kändes inte bra iallafall. jag ville bara springa fram och ta den stackars geten och springa iväg. uppenbarligen så tänker man inte på sånt när man är liten. kanske är därför man inte borde gå när man är äldre för då kommer man ihåg det som en bra grej =)

Det positiva med cirkusen var att man i pausen fick gratis glass,donuts, kaffe och saft (i en liten plastbehållare :D) vi trivdes med andra ord =) och sen när alltihopa var slut så fick alla barn som ville ha en frisbee och såpbubblor. jag fick inte såpbubblor. fan också. de försöker säkert få en å glömma alla djur med plågade ansikten. det funkade INTE! fy på alla cirkusar...

Efteråt så blev det en tripp till apelviken. vi gick mest omkring på stranden och sedan kunde man höra livemusik från majas. finns det något mysigare? =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0