Greatings from sweden

Uppdatering om festivalen kommer senare, men detta är till pao:

Jag kan inte skicka sms till dig!!!!!! gaaah! jag blir förbannad! varje gång så står det att meddelandet misslyckats och sen så cepar min dator också, så nu sitter jag vid pappas och jag gillar den inte, men när min dator vill bli vän med mig och bestämmer sig för att vara lite sammarbetsvillig så kommer ett mejl =)
Annars hoppas jag att du har det bra och vad det gäller skolavslutningen så missade du VERKLIGEN ingenting... :P
pusspuss!!

Kommentarer
Postat av: PAO!

GAAAH!, hatar det också nu! CRAP! Saknar dig as hell ju, väntar spännt på mejlet, har lite att berätta själv :P Fast jag är ju hemma på Söndag men ah... Är du hemma då?!

PUSS!

2008-06-19 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0