I can't get enough of you baby, can you get enough of me?

Snaaaaart är det över! då kommer jag vara nöjd och glad men tills dess så kan jag ju fortsätta klaga :D men det ska jag inte för jag har ingenting att klaga på... värmen möjigtvis men efter ett antal klagoinlägg på solen har varit helt obefintlig så ska jag nog inte klaga.

Idag var jag i skolan och gjorde absolut ingenting. det var det mest onödiga jag kunde ha gjort eftersom att det är grymt fint väder ute. jag kommer dit och vi har ingen svenska av någon anledning, matten hade jag lite beslutsångest över. när jag till slut bestämde mig för att gå dit (en halvtimma försent) så fick alla sluta. och sist men inte minst så hade vi spanska, men våran lärare har sagt att vi behöver faktiskt inte ha lektion. henne gillar vi.
Så istället blev det fika med frida vilket var sjukt längesedan. vi valde kanske inte världens bästa plats för det var apvarmt men trevligt var det iallafall =)

Kiss var snorbra för övrigt =)
pussochkram. eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0