It's not the time to be stupid and piss against the wind

Det som suger nu när det är så fint väder är att jag inte kan njuta av det. det är ALLTID nånting. jag har varit vid playan EN endaste gång med linnea, och det var trevligt, MEN det hade ju inte sakadat om det hade kunnat bli en vana nu i det vackra solskenet..

Idag har jag jobbat. gick sådär om jag ska vara ärlig. det var typ inget folk i början och det var rövtråkigt och sen när det väl kom folk så kändes det lite som att allt gick fel. det gick iofs ganska bra, men det är sämsta dagen hittils. (har bara jobbat tre dagar men ändå...)
I torsdags var det snormycket folk och vi var bara två pers. bara därför så var jag tvungen att lära mig allt ganska speedat, och det var bara å springa fram och tillbaka, ta emot beställningar, plocka undan, vara trevlig och ta emot ännu mer beställningar som folk kommer på att de vill ha när jag springer förbi. och i vanliga fall så brukar det stänga vid 9 tiden, men nähä! inte denna kväll! björn rosenström och hans vänner kom och skulle äta och stannade till klockan kvart i 11. jag också då med andra ord.. men men.. den dagen gick bra och pengar får jag så jag är nöjd! shopping någon? =)

Och min kära Pao är på väg till españa nu. stackarn sitter i en buss nu men när hon kommer ner så hoppas jag att hon får det trevligt =) detta kommer att hålla i två veckor och jag kommer då att med jämna mellanrum skriva en liten privat ruta till henne i mina blogginlägg. för den som känner att den inte vill slösa tid på att läsa det så är det helt okej.
Jag vill även, på tal om annat, påpeka att jag ej har korrekturläst denna text så ha överseende med stavfel...

Jag har även kommit på att jag har slutat med att länka musik. skärpning!! här kommer en liten melodi..
Coldplays nya: Violet hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0