And it hurts to want everything and nothing at the same time

EM har börjat och vilka ska vi kolla på idag? JO! kroatien! missa inte!!!!!!!!! det var allt jag ville säga. har längtat lite till EM men jag måste erkänna en pinsam sak... jag hade helt glömt av att det skulle börja nu. kan bero på att jag typ inte har fattat att det är juni än, men det är det ju uppenbarligen.. 

Idag skulle jag jobbat också, men så ringer de å säger att jag inte behöver för d e nada folk där borta. jaha ja.. d va ju tur att jag fick reda på d i tid då så att inte alla redan hade hunnit åka iväg till varberg och allt vad det är (...) resultatet blev att jag fick ligga på framsidan å se ut som en jävla säl bara för få liiiiite färg i nyllet. men så är det. 

Pao är i spanien nu!!! hur gött är det inte.. just idag blir det inget inlägg henne eftersom att jag just i detta ögonblick pratar med henne på msn. men en liten bild kan det väl få bli bara så att d inte blir så tomt..


<3

Kommentarer
Postat av: PAO!

Jag skiter i va de kostar nu också!, du är den enda som skickar sms för tillfället, eftersom folk vet att jag har data så snackar alla med mig där istället.

Så SKICKA PÅ! :D

omg, Foo fighters snart me ju!!!

2008-06-09 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0