If everything could ever feel this real forever

Nu jävlar ska här skrivas!! eller kanske inte, det märker jag väl, men jag måste dela med mig lite från festivalen! egentligen har jag inte så jättemycket att berätta, den som vill veta får fråga. Foo Fighters var såklart snorbra och stämningen var galet skön. först hamnade vi ganska långt fram, men när vi väl stod där så var det jättetrångt och det gick knappt att andas. folk gick därifrån hela tiden för att de mådde dåligt och det var inte alls konstigt. det är väl så det är men till slut gick vi också ut. heller ha liiiite sämre platser och njuta av det än att stå där och koncentrera sig på att inte svimma. det roliga var att dom platserna vi fick sen va också skitbra. det var lite vid sidan om, men folk tänker väl inte på att man faktiskt ser därifrån.
Såååå, nu blir det lite kort. inte alls så mycket text som jag trodde men skit samma....

1. Sahara Hotnights. Inte så överdrivet bra men väldans snygga käder hade dom..=)

2. Det var väldigt fint väder! ehm... som tur var så var alla lika snygga i sina rosa ponchos...
3. Tadaa!
4. Dirty Pretty Things. bra bra. fick en smärre chock när en utav boysen som hängde med oss (men som vi knappt såg under hela dagen) kom gående med trummisen i slutet av festivalen.
5. Mando Diao. En utav de bästa. det var en skum brud som stod och mimade refrängen i "the band". det är kanske inte så skumt i sig, men hon stod ca en millimeter från sin pojkväns ansikte och försökte se jätteromantisk ut. det funkade inte. eller det kanske det gjorde vad vet jag....
6. De visade Sverige-Spanien. Det var mycket folk.
7+8. The Hives. det vi såg var bra, men bara pga att vi ville ha bra platser på foo fighters så gick vi ganska så långt innan de hade spelat klart. synd, eftersom att det var helt onödigt... men vi hörde ialla fall =) Fotograf: Marcus.

9+10. Favoriterna :D. synd bara att det hade hunnit bli så mörkt. min kamera är inte riktigt skapad för det, men jag fick filmat lite ialla fall och om man kollar riktigt noga så ser man folk på korten..;) Bäst var de i alla fall<3



         

 

Jag ber om ursäkt om någon halkade och dog i mina dreggelpölar. Det var inte meningen.


 


Kommentarer
Postat av: PAO!

Wah!, avis...

2008-06-23 @ 13:20:23
Postat av: MANGO

åååh superavis! :)

2008-07-15 @ 20:04:45
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0