All of a sudden I miss everyone

Nu har våra kära spanjorer åkt. det har varit en grymt skön och lugn dag idag och det behövdes kände jag, men den startade inte bra vill jag lova. vi möttes vid skolan klockan 8 ungefär, det var iskallt ute och man var sådär lagom pigg. och helt plötsligt så kom bussen och de var tvugna att åka. jaha, det var det. ungefär så kändes det. nu var det slut liksom. nu ses vi inte mer.

De fick mig att gråta och jag lipade som en liten unge när bussen körde iväg och alla vinkade ut från bussen ända tills vi inte kunde se dem mer. jag kommer sakna dem. jag saknar dem redan. fan också, det trodde jag aldrig...


image48


Kommentarer
Postat av: Sofia =P

Så du lipade .. jaja.
Tsss, det trodde jag inte!
Så mycket som man har hört om dom. men det är klart att du lipade åt tanken att du inte kommer att se dessa människor igen.
KOlla din mail anto. puss på dig.

Snygg bild förövrigt.
och nu börjar det bli mer anto över din blogg, go for it!

2008-03-09 @ 11:20:53
Postat av: Lisen

Lilla Anto då! Inte visste jag att du hade känslor!

2008-03-09 @ 12:25:11
URL: http://lisensolberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0