Den tjugotredje mars

Glad påsk på er! jag hoppas att alla har haft det prima, det har jag =) förutom att jag har tryckt i mig på tok för mycket godis. jag ska minsann aldrig mer äta godis..
eller okej, där ljög jag en aning (vem försöker jag lura?), men för tillfället så vill jag faktiskt helst inte ens kolla på godis eftersom att jag mår aningen illa. jag känner att jag placerade mitt påskägg väldigt strategiskt (på bordet framför mig) men där kan det stå och ruttna för nu orkar jag inte mer! och bara för att stilla mitt samvete så ska jag och linnea ta en liten promenad i kylan som inte tycks försvinna. inte för att den promenaden ger något förutom socialt umgänge då den takten vi går i kan jämföras med en väldigt trött snigel, men lite syre har ju aldrig skadat någon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0