Good looks won't save you now honey

Snart är det lördag = spanjorerna åker hem. ska inte bli alltför känslosam känner jag men lite sorgligt kommer det allt bli. kommer nog sakna dem lite (läs: jag kommer sakna några medans jag kommer klara mig ganska bra utan vissa andra). grejen är ju den att när de drar denna gången så är det ju inte som när vi drog. nu kommer vi ALDRIG se dem mer. och det spelar ingen roll att de ibland är:

* grymt sega och kassa på att hålla tider
* ganska värdelösa på engelska (vissa undantag)
* dåliga på att planera

(och lite annat) för jag gillar dem faktiskt ändå! (käre min gud, jag erkände det..) ärligt talat så finns det nog mer positiva saker att räkna upp. de flesta är fruktansvärt snälla och hjälpsamma, de är roliga, de är sociala, och det går att räkna upp ännu mer. men jag kan ändå inte riktigt säga att det inte kommer bli aningen skönt när de har åkt..

En liten låt: Los Lobos - La Bamba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0