Hey, lets call it even

Okej, ett snabbt inlägg, bara för å behålla speeden i fringrarna liksom.. ;)
spanjorerna har varit här sedan i lördags och det har funkat helt okej. liiiite jobbiga moment men annars mycket trevligt! idag var vi på kaskad och jag måste bara få undra varför i hela friden det måste vara motionssim i HELA den stora bassängen? i den varma poolen var det nämligen barn som hade vattengympa eller nåt och i "lekpoolen" så kryllade det utav småbarn = kiss. i den stora bassängen finns det två vanliga banor och en större där man kan simma. vi var i den fjärde som också var lite större och så får vi inte var där för att det, som sagt, skulle vara motionssim. räcker det inte med tre fjärdedelar? vad är poängen med att ha två pers på varje bana (för det var inte fler) och varför kostar bubbelpoolen?!?!!! okej, vi fick ha den gratis denna gången, men när jag ändå är igång så kan jag ju klaga på hur det är i vanliga fall också..

Jag har fått höra att jag klagar ganska mycket här på bloggen. jag vill då kontra med att det är till fördel för mina kära vänner som annars hade fått ta ännu mera klagomål från mig eftersom att jag utan min blogg inte skulle haft chansen att avreagera mig på något annat än dem. (detta inlägget blev visst inte så kort.. jag ber om ursäkt..) jag förutser att de tycker att det räcker med mina klagomål i dagsläget. vill däremot passa på att varna folk om att jag KAN (alltså inte menat att jag med säkerhet kommer vara) en aningen på krigsstigen efter att de har åkt hem av den enkla anledningen att jag måste vara hyfsat trevlig varje dag, dygnet runt. det resulterar i att alla klagomål, aggrissioner, utbrott och liknande kommer att tas ut under ungefär samma tidsperiod. alltså någon gång efter lördan. nu har jag varnat er.


adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0