It's a bit early in the midnight hour for me

Klockan är egentligen alldeles på tok för mycket för att jag ska vara vaken denna afton känner jag. men nu är det som det är och här sitter jag.

Sen så är det faktiskt så att jag fyller år om bara några dagar. inte mindre än 18 år. fy fan... grejen är ju den att man måste önska sig något också. det märks att jag börjar bli gammal för min önskelista är tom nu till skillnad från mina tidigare år med fullspäckade A4-papper... nu blir det typ max 5 punkter och då har jag oftast lyckats peta in "pengar" två gånger för att listan ska se lite längre ut. nu har jag iochförsig en grej som jag är ganska nöjd med måste jag säga. (även om det inte var min idé). min mor föreslog en systemkamera från hela släkten. och jag gillar det. har nu hittat en som inte är så dyr, verkar bra och är grymt snygg. nu behöver jag bara ett expertutlåtande..

image50
Canon EOS 30V Date
Pao, vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: PAO!

Jag gillar ditt val av kamera, mycket bättre än min "gamla" (eftersom jag knyckt brorsans kamera som jag har som MIN nya). Så en Canon EOS 30V Date tycker jag att du ska införskaffa! GO FOR IT!
Dock hoppas jag att du fortfarande kommer vara min model och inte min konkurrent fotograf ;)

2008-03-26 @ 18:47:45
URL: http://paulinahirvela.blogg.se
Postat av: Lisen

Go for it baby!

2008-03-27 @ 01:37:59
URL: http://lisensolberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0