Shoot me while I'm happy

Jag försöker desperat hitta något att klaga på men jag kan fanimej inte komma på nåt. eller såklart att jag kan, men inget som är värt att skriva om. vet inte om någon har märkt det men det ligger lite i min natur att klaga (och vara ironisk?) och till följd av att jag inte har beklagat mig över något idag (förutom att jag har varit trött och diverse småsaker som praktiskt taget inte giltas(stavning?)) så har jag nu huvudvärk. tack för den. 

MEN! det gör inget för gissa vad??! jag ska se på foo fighters! och denna gången är det inget "mycket-snack-och-liten-verkstad", åh nej! för jag har min biljett och den är syndigt vacker! mycket finare än alla andra biljetter.. vill skänka en tanke till ett antal personer (ni vet vilka ni är) som har blivit aningen trakasserade av mitt skryt, men bryr jag mig? nej...

Nu kom jag på något att klaga på!!! VÄDRET!!! vad fan är problemet undrar jag?! (ni som faktiskt svarar på denna "frågan" med ordet: "växthuseffekten" ombedes att lämna min blogg omedelbart..) så här desperat efter sol ska man inte behöva vara. när man väl ser lite solsken så blir man ju lika glad som en chiuaua på lyckopiller och så börjar man dansa en soldans tills man kommer på att det inte alls är soldansen och det börjar regna igen. förra veckan kommer jag ihåg att det var lite sol men så snöade det ju också så vårkänslorna var inte så långvariga..

Jag har en känsla av att detta inte var sista gången som jag klagade på vårat underbara väder men det får räcka för idag. så om ni ursäktar mig så ska jag gå och titta på min biljett.

Ciao!

Razorlight - Somewhere Else


Kommentarer
Postat av: PAO!

Ja vill också diit! :( och!,
boka in en plåtningsdag snart kanske?
Du är förövrigt på första sidan på världens fräschaste blogg (förutom din) och!, jag tänker inte tabort bilden!

2008-03-13 @ 19:57:07
URL: http://paulinahirvela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0