Ice ice baby

Hell yeah jag klarade halkkörningen! okej, svårt att misslyckas men jag dog iallafall inte.. det var jag och sofia och det gick väldigt bra faktiskt. under omständigheterna vill säga, det är ju faktiskt omöjligt att missa de där gula grejerna så det var tur att det inte var riktiga älgar.. ;) vi blev dock lite smått oroade när det började lukta bränd toyota där ett tag men ingen skada skedd!

Igår pajjade min dator. kanoners! eller själva den pajjade inte utan sladden som det har varit glapp i hur länge som helst bestämde sig för att överge mig. så jag satt där med min kära dator i knät och såg hur batteriet blev sämre och sämre och till slut fick jag lite panik. jag hade en timma på mig, VILKA sidor skulle jag gå in på? det är lite samma fenomen som "vad skulle du göra om du bara hade ett dygn kvar att leva" fast inte lika allvarligt då såklart..vilka sidor går man in på om man bara har en timma kvar? det tåls att tänka på! nu är fallet så att det finns en till dator i huset (bratvarning) men den är totalt värdelös och jag hatar den av hela mitt hjärta. det är för övrigt den jag sitter och skriver på nu..


Notis: Pissa är när man står upp. Kissa är när man sitter ner.
Detta fick jag höra under min stadskörning och jag känner mig skyldig att föra vidare denna viktiga informationen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen, körkort snart då eller ;) ? :D

2008-06-09 @ 00:04:50
URL: http://annakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0