Konichiwa bitches

Idag är det MELODIFESTIVALEN!!! (...) okej, det ska väl bli lite kul kanske men det är ju inte på tok lika roligt som när man va liten. hela familjen satt och kolla och man orkade aldrig hålla sig vaken fram till de sista rösterna så man somnade i mammas å pappas säng. eller jag iallafall.

Igår var det lite födelsedagsfirande för cissi och linnea. trevligt, trevligt var det. tänke att jag skulle lägga ut ett fint litet kort på min och fridas gurkpresent. det låter porrigare än vad det är. eller det kanske det inte alls gör men för dom som började tänka snusk så kan jag meddela att så är inte fallet. Iallafall så var det en lyckad kväll trots att värdinnorna försökte mörda oss med mat. gott var det och jag och frida tryckte som vanligt i oss ungefär dubbelt så mycket som alla andra...

      
    Fy skäms!!

Kommentarer
Postat av: PAO!

Whaaat?!, fy skäms på gubben, jäkla tjyyyv!
Amy Diamond

2008-05-25 @ 16:48:33
URL: http://paulinahirvela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0