The point is that when I'm ill, I don't feel the same as when I'm not ill

För ganska längesedan så skrev jag ett inlägg om störande objekt på bussen. idag  upptäckte jag just en till! folk som SNARKAR. idag fick jag äran att sitta två stolar bakom ett sådant här fenomen. det var liksom ingen diskret snarkning där snarkaren vaknar av sitt eget oljud och försöker hålla sig vaken resten av resan för att inte skämma ut sig till fullo. åh nej, här grymtades det som aldrig förr och jag tror att de längst bak i bussen kände efterskalven från den jordbävningen vi upplevde. gosh.. underhållande. eller inte...

Nu ska jag fortsätta kolla på desperate houswifes..=)
Just det. jag har blivit sjuk också. fan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-27 @ 21:57:04
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: PAO!

saknar diiig!

2008-05-29 @ 20:50:05
Postat av: Fridizen

haha.. fan va de e jobbigt me sånna människor, å att dom inte märker att dom ligger där med vidöppna munnar å blottar för hela allmänheten.xD
men när ja skulle åka hem från skolan häromdan så var de en tjeje före mig i kön å skulle åka med sitt fritidskort. kl. var 15.59 och cp chafören sa nej. hon sa att de var en minut kvar men han svara att hon fick ta nästa buss. helt crazy!!! men när hon stog där å tjafsa med chaffisen så slog kl. över till 16.00(vilket är den tiden då man får åka på det) men det hjälpte inte för hon var tvungen att betala sin resa hem från skolan till fritsla.. så jävla sjukt futtigt :O men de ska finnas några av de mupparna också här i världen.
hare gött! ;)

2008-05-30 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0