Where were you in 92?

Herre min skapare! jag är helt slut från topp till tå vill jag bara meddela. efter att ha haft dansuppvisning hela helgen så hade en sovmorgon till klockan halv 12 inte suttit fel, men nähä! nu skulle vi dansa IGEN. ska kanske inte klaga för dans e tusen gånger roligare än både matte, svenska och spanska, men det känns lite som att alla mina armar och ben snart börjar strejka och springer åt varsitt håll och lägger sig i något hörn någonstans för att sova. eller i alla fall vila lite...
mellan timmarna åtta och nio så har jag snoozat, vilket är helt värdelöst när jag egentligen hade kunnat sova i en timma? och som det snillet jag är så har jag bokat körlektion imorgon klockan 7!!!!!!!!!!!!!! skjut mig långsamt... dessutom ska vi dansa hela dagen imorron också PLUS att jag troligtvis kommer vara tvungen att göra nationella i engelska. dans på kvällen också.. göttans.

Jag har som vanligt hållt mig till ett ämne, nämligen klagomål, vilket jag anser faktiskt är syftet med denna blogg. men för att lätta upp stämningen så vill jag bara dela med mig av den goda nyheten att jag fick godkänt i det nationella provet i matematik!! iiih!!!! :D

image55

Kommentarer
Postat av: Tove

Grattis, visste att du hade det i dig ;)

2008-05-13 @ 21:50:18
URL: http://toveudd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0